Succes op Eigen Huis Beurs

16.03.2018
|
0 Comments
|

Succes op beurs met nieuw glasproduct

Like Steel

Enige tijd geleden lanceerde Glass Inside een nieuw interieurglas product op de markt. Hardglazen pendeldeuren omkleed met gepoedercoate profielen waardoor een industriële look ontstond. Ondertussen is dit uitgegroeid tot een van hun meest populaire producten en hebben zij een complete industriële lijn gerealiseerd. De lijn is zelfs zo populair dat deze een heel eigen identiteit heeft gekregen compleet met website en logo. Onder de naam Like Steel is hiermee is een nieuwe mogelijkheid aan interieurglas gegeven waarvoor de ontwikkelingen en ideeën nog lang niet op zijn. Deuren, maar ook wanden, balustrades en spiegels worden omkleed met de stoere en robuuste stalen uitstraling en zijn de grote concurrent van het stalen kozijn geworden.

Eigen Huis Beurs

In het weekend van 9 t/m 11 maart stelde Glass Inside haar succesvolle Like Steel lijn voor aan het publiek van de Eigen Huis Beurs in Utrecht. Het interieurglas product werd met open armen ontvangen. De belangstelling was enorm. Er waren momenten dat mensen in de rij stonden om een offerte aan te vragen. Dat Like Steel in de smaak viel was al duidelijk geworden via bijvoorbeeld de social media kanalen van Like Steel en de vele informatie- en offerteaanvragen. Tijdens de live demonstratie van de industriële deuren en wanden op de beurs werd het succes nog eens onderstreept. Wat ook opvalt is dat zowel de particulier als de zakelijke klant warm loopt voor Like Steel. Een innovatief nieuw interieurglas product dus waar nog veel toekomst in lijkt te zitten.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Onze laatste Corona update:

Glass Inside reageert alert op de overheidsmaatregelen inzake Covid 19
Ga naar: Laatste Update
close-link
Click Me